Lycklig!

Tjohoo va glad jag blev idag!!
Har precis varit å lämnat Nellie på dagis å idag va första gången hon gick in frivilligt å grät inte när jag gick!! Det känns hur bra som helst hoppas verkligen det fortsätter så här! ;)

Nellie i TurkietNellie i Turkiet!

 

Helgen min var toppen den spenderade vi som sagt i lördagslisebergs julmarknad som va jättemysigt men rikitgt mkt folk så man fick tränga sig fram emellanåt....

Söndagen tog vi en tripp till ullared där det spenderades en hel del pengar men det va helt klart värt det å alla mina  julklappar blev klara eller ja nästan är bara Nickes kvar å vet inte alls vad jag ska köpa?? Någon som har förslag? I början av förhållandet hade man en massa ideér men nu nej då vet jag inte alls tycker det är jättesvårt!!
Men det löser sig säkert så småningom.



Nu är det dags att bege sig till k-hamn har en del ärende att uträtta me Sandy inför helgens DANSSHOW som kommer bli superkul men det är mkt kvar att göra så denna veckan blir det dans, dans å åter igen dans men det gillar vi starkt! ;)

 

 

Over and Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0