Helgen över...

Nu så är helgen över den har varit sååå fullspäckad att jag inte hunnit skriva här så får väl ta å göra det nu istället



I fredags va det fullt ös med att fixa till Johannes inför hans flickväns halloweenfest.. JA ni läste rätt flickvän va det ja pojken är bara 9 år å har redan flickvän jaja du milde det ska visst börjas i tid .
Senare på kvällen hade vi en oväntad middagsgäst hemma det va då Dianah å Julia som sagt mkt oväntat men det hela slutade trevligt å med god kinamat ;)  vem säger Nej till mat? inte jag iaf haha.
Finns inte så mkt mer att nämna om den kvällen förutom att det slutade med att jag somnade på soffan å jag vaknar inte förräns på morgonen då jag ser på min mobil att Kim ringt mitt i natten.. Kan undra om han ville haft skjuts???

Lördagsmorgonen drog vi iväg till Nickes syster Anna för att hämta lite möbler som dom inte ville ha längre å där fick vi även god fika innan vi stressade vidare till Olofström för att hämta mammas födelsedags present..
Kvällen tillbringade vi hemma hos mina föräldrar då mamma å David hade kalas, Ja vad säger man om sin släkt? Lika trevligt som vanligt å den hetaste diskussion som fördes va självklart årets svininfluensa som vi enhetligt bestämde oss för att vi inte skulle vaccineras oss mot!!
När kalaset va slut skjutsade jag hem Nicke å Nellie därefter körde jag tillbaka till sölve för att hämta mamma å papppa sen vidare till Bromölla till kyrkogården för att tända ett ljus för Olle ( farmors bror )

 

Söndagen firade vi svärfar som fyllt år i veckan så självklart blev det middag hemma hos dom lika trevligt som vanligt.. annars va det en lugn söndag framför tv:n eller ja Nicke fick stapla ved så en annan låg på soffan hahah det är så det ska vara :)



Idag har jag jobbat å lillan varit på dagis vilket inte är populärt det är lika svårt å jobbigt varje gång jag lämnar henne när ska det bli bättre??
Idag var nog den värsta dagen någonsin hon skrek helt hysteriskt när vi kom innanför dörren å ville inte alls.. det gör såååå ont i en annan när man måste gå å hon kämpar för att komma till en å de blickarna hon ger är typ "varför gör du så här mot mig mamma??"
Jag hoppas verkligen det går lättare snart för detta är rikitgt jobbigt.

Just nu sitter jag hos Dianah..
Flickorna badar å har superkul ihop ;)
Älsklingen min åkte iväg i morse kommer onsdag kväll så är ju inte sååå jättelänge denna veckan men nedräkningen har redan börjat, nu är det snart dags att bege sig hem måste förbereda middag om man inte blir bjuden här vill säga :)
Nu är flickorna färdigbadade så får slita mig å hjälpa till lite..







                                                                   Over and Out / D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0