Ladies Night!!!

Jag är sååå grymt dålig på att blogga när jag har helg, det måste bli ändring på det.. jag hinner helt enkelt inte mina helger är allltid fullspäckade har jag märkt..

Skriver lite kort om helgen som gått iaf.

 

I fredags åkte Deborah å Ola till Paris för att gotta sig så vem tror ni fick vara så snäll å ställa upp med att ha barnen om inte JAG ;) Eller ja bella har varit hos mig hela tiden men Izak kom inte förrän igår för han sov hos sin kusin Mattis dom 2 första nätterna...
Men vi fick fler bonus barn i fredags för då ville bella ha kompisar som sov över å visst säger jag att det är oki så hon bjuder in 2 tjejkompisar som ska sova här, Jag tänkte inte på att jag skulle iväg ;)
Men Nicke va så snäll å tog hand om alla 4 flickorna, han kom fram till att han hoppades på en pojk nästa gång vi ska ha barn hahha.... han tyckte det va för mkt tjatter hela tiden ;)
Jag däremot spenderade min kväll på Ladies Night i k-krona vilket va superkul, en rikitg toppenkväll måste jag säga.. Jag va där med Sara från jobbet vi blev inbjudna av Mix Megapol så kvällen startade på deras kontor med lite aptitretare å champange sedan åkte vi vidare till Telenor Arena där vi skulle få middag som va rikitgt gott ;)
Showen tyckte jag va kanon å den kroppen MATTE från BYGGLOV har den gick inte av för hackor oj oj oj finns inte mkt mer att tillägga hahaha
När det sedan va slut så var det dags för Efterfest  å det va rikitgt kul! Träffade mkt trevligt folk som jag hoppas man håller kontakten med! Det får med andra ord bli fler vändor till k-krona å det gillar vi!  Vi kom hem kl 05.00 så rätt trött va jag i lördags speciellt när min underbara dotter vaknar 07.30 men det var helt klart värt det!!!

 

Lördagen va seg å jag kände mig trött så jag bestämde mig för att åka å bada me alla flickorna vilket gjorde att jag piggnade till lite ;) efter badet körde jag hem kompisarna å bella följde me Madde hem å skulle sova där. På kvällen kom Kim, David å Tess och vi alla lagade god mat tillsammans det gillar vi skarpt ;) å senare kom även Hampe å Johanna så då blev det lite glass å kanelbullar *mums*



Söndagen va det Fars Dag så morgonen börjar med att Nellie ger Nicke en paket sedan åkte jag på Step By Step möte, därefter hem till Svärmor å Svärfar å fikade gott.. Kvällen kom Mamma, Pappa, David, Tess, Dianah, Johannes, Jacob å Julia hem till oss på middag ;)



Idag har jag å Izak varit i perstorp å hämtat färg, han kunde inte gå till skolan då han har fått Höstblåsor i munnen det ska visst smitta så han fick snällt stanna hemma med mig medans Izabel va i skolan å Nellie på dagis.. Annars har vi inte gjort mkt mer idag, alla 3 barnen sover gott vilket dom gjort ett bra tag nu, Deborah å Ola har kommit hem nu dom hämtar barnen på morgonen i morrn..
Nu är det dags för sängen känner mig lite sliten så är nog bäst att lägga mig så jag inte blir sjuk eller nått...



Over and Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0