Trött...

usch ja idag är jag rikitgt rikitgt trött, nickes väckaklocka ringde flera ggr i morse den började kl. 5!!! å så ska han snozza till halv 6 jag blir GALEN! en annan kan ju inte somna om å självklart vaknar min lilla prinsessa så man fick ju så snällt stiga upp då...

Lillan har jag lämnat på dagis så jag ska passa på att vila så mkt som möjligt innan hon ska hämtas igen..

Å vad jag längtar till denna pencillinkur är över! Jag blir så trött av att äta en massa tabletter hela tiden å magen mår ju inte det bästa heller...
Känns som att jag är väldigt gnällig idag men det är så jag blir när jag inte får sova å ibland kan man väl få vara lite gnällig?




Vädret är verkligen tråkigt också, det piggar ju inte upp en direkt!
Jag längtar utomlands, tillbaka till TURKIET sånna här dagar, det är helt underbart där!


 Jag, Nicke och bror David i Turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0