Mardrömmar??

Ja jag börjar fundera över om min lilla skatt har mardrömmar i 1 veckas tid nu har hon inte vågat sova på sitt rum hon skriker så fort jag eller Nicke försöker lägga henne där.. men när vi lägger henne i vårt sovrum är det inga protester alls, hmm vad kan dett bero på? å när går det över?

Visst det är jättemysigt å ha henne hos sig men det får ju inte bli ngn vana så vad ska jag göra?



Igår hade vi revyrep hela kvällen lång, måste säga att jag va lite orolig för hur det skulle bli men igår kändes allt mkt bättre å jag börjar se helheten i det så det är ngt positivt ;) det kommer bli bra dettta!

Idag bär det av till k-stad en vända me Dianah, Thom å Julia då de förmodligen ska provköra en bil så behövs jag till att passa Julia. Nellie är på dagis så det underlättar ju en del ;)

I eftermiddag är det möte som gäller, lagom kul men är ett måste sen ska min skatt hämtas sen hem å påbörja middagen så det är klar till min älskling kommer hem!

Ungefär så ser min dag ut idag. Ikväll ska jag inte göra ett jota bara ligger på soffan me hjärtat!

                                                       Over and Out / D


Kommentarer
Postat av: Dalin

det är nog bara en period, dom har ju lite mammiga perioder när de blir mer och mer medvetna om saker omkring dom. Går nog över snart, låt henne somna hos er och flytta sen in henne i sitt rum. Så har jag gjort och nu somnar båda i sina egna sängar på sitt rum :)

2009-12-16 @ 10:30:39
URL: http://dalinleandri.blogg.se/
Postat av: Dessan

Ja jag hoppas verkligen det jag menar hon har alltid sovit på sitt rum så det borde vara en tillfällighet eller ja jag hoppas det iaf...:)

2009-12-19 @ 14:18:37
URL: http://desireeh.blogg.se/
Postat av: my

dessan då..de spöklar kanske i nellies rum =) testa du o sov där inne o kolla efter =)

2010-01-31 @ 22:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0