Julkonsert + Julbord

I fredags va vi som sagt på julkonsert i k-stad med föreningen Step By Step... Det va en konsert med Sanna, Sonja, Shirley och Måns å den va mkt bra å mysig! ;)


I lördags va det kalas för lilla Tilde som fyllde år! ( Daniel, min brors flicka) å där bjöds på god smörgåstårta, pärontårta å massor av goda kakor som Tonje bakat! Mkt duktigt gjort! ;) Har dock lite dåligt samvete för att att jag inte hann va där så länge då jag å Nicke skulle på Julbord med Näbo på slottslängorna!


Det började med förfest i Pukavik hos Nickes jobbarkompis Johan, sedan bar det in till slottslängorna där god mat väntade. Tyvärr blev jag lite besviken på maten då jag tyckte att det fattades en hel del som borde finnas med på ett julbord men men det gick bra ändå :)
Kvällen fortsatte med trevligt umgänge å underhållning som vi gillar starkt!
Nicke blev rätt rund under fötterna mot senare av kvällen så det bar hem rätt tidigt ändå va hemma vid halv 1 fast det va skönt det me då jag hade revy hela dagen igår från kl. 10 till 16.00!
Måste sumera med att kvällen blev rätt så lyckad! Finns dock människor som har svårt för att låta bli att lägga sig ens liv det märktes under kvällen, inga namn nämnda.. Vad är det för nöje?
Kan även glädja med att kärleken mellan mig å Nicke växer starkare för varje dag som går!


Nu ska jag hämta vår lilla prinsessa på dagis sedan bär det av till stan en runda har lite ärende att ordna inför julen som väntar runt hörnet!


                      





                                                   Over and Out / D


Kommentarer
Postat av: Emmy

Fan va fina ni är Dessan :) Tokfina!

2009-12-17 @ 21:50:43
URL: http://pemmysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0