Har gett upp...

med att Nellie ska sova på sitt rum hon vill helt klart inte längre, hmm det är väl som Dalin säger en period då hon är lite extra mammig å det får man väl vara ibland ;)

Idag har jag fått halva huset städat, har bara övervåningen kvar å den tar jag i morrn ;)

Den ena julgranen är även pyntad ja precis jag har 2 st granar i mitt hus i år!! Det gillar vi starkt!

Den andra ska jag ordna till i morrn har jag tänkt, har även lite ärende kvar att uträtta, blir man någonsin klar? Känns som det är ngt nytt som dyker upp hela tiden men i morrn behöver jag bli färdig det går ju så fort till jul nu å jag längtar! Mysfaktor på hög nivå!


Ikväll har det ätits god Tacos här hemma med Dianah å hennes familj, även lilla mamma stannade till på vägen hem från jobbet å fick i sig lite mat trevligt trevligt...




Ja skrev innan att jag gett upp Nellie men nu har jag testat lägga henne på sitt rum det har varit tyst ett tag nu ;).....vem försöker jag lura? NU börjas det, skulle inte sagt nått å tagit ut lyckan så tidigt kanske hade det lyckats?? Nej nuu är hon rikitgt arg så nu får jag hämta henne å lägga henne i vårt sovrum.. IGEN!

 

 

                                                   Over and Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0