Duktigt irriterad...

...Över att internet inte funkat på hela helgen men nu äntligen fungerar det igen har ju inte kunnat blogga elller nånting!
Den gågna helgen hade vi 2 dansshower som gick jättebra å min lilla prinsessa medverkade även i den som en liten pepparkaksgumma ;)


I söndags hade vi julbak hos syster Deborah vilket va jättemysigt, det blev många pepparkakor å lussekatter vilket vi gillar starkt!


Nellie tyckte degen va godast ;)



Själv mår jag inte toppen idag, känner mig krasslig ont i halsen, snuvig, huvudvärk å allmänt hängig.. vad kan detta va? Jag hoppas verkligen det går över snabbt då jag INTE har tid att vara sjuk är mkt med revyn å så nu, det börjar som sagt dra ihop sig... Inte långt kvar till julafton heller som jag längtar mkt efter!

Nej nu får det bli soffan en stund till sen hämta busfröt på dagis om en stund!



Over and Out / D


Kommentarer
Postat av: Emmy

Sjukt söt Nellie :)

2009-12-01 @ 15:07:56
URL: http://pemmysson.blogg.se/
Postat av: Dessan

Tack tack ;)

2009-12-11 @ 14:42:07
URL: http://desireeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0