Duktigt förbannad..

Ja det kan man lugnt påstå att jag är..

Har precis tillbringat typ hela dagen med att sätta ihop 6 st Olika fotokalendrar på Nellie som julklapp till lite folk.. å när jag nu ska skicka dom till önskefoto så går det inte ladda upp bilderna det är fel på sidan!!!!

Hur FÖRBANNAD blir man inte då?? Det måste ju göras nu! Tiden rinner fort iväg.... Hur ska jag lösa dettta? Sofie, jag behöver din HJÄLP NU!! ;)


Annars mår jag hyfsat bra efter min förkylning, har gett upp med pencillinet då jag får kramper i magen så det kan fara å flyga! Tydligen av någon lustig anledning ska jag reagera på det nu när jag aldrig gjort det innan hmm?



Ikväll är det JULKONSERT  i Kristianstad som gäller med Step By Steps ledare och styrelse, kommer säkert bli jättebra å mysigt! ;)

Återkommer mer om detta senare...

Nu ska jag försöka få iväg bilderna igen men mitt tålamod är INTE på topp just nu!



                                                 Over and Out / D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jävla Önskefoto dom har ofta problem med hemsidan, ofta för den e överbelastad, fattar inte varflr dom aldrig fixar problemen ordentligt. Men funkar det inte ladda upp dom imon. Då hade jag nog lagt dom på ett USB minne och kört in med det på måndag till butiken, så fixar dom det där inne. Men se bara till då att bilderna är numrerade riktigt och att de olika kalenderarna ligger i olika mappar :) Lycka till!

2009-12-12 @ 19:12:36
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: Dessan

Ja jag va inte den gladaste kan jag säga.. Hade inget usb-minne så har lagt det på en skiva i olika papper sen döpt varje bild till en månad ska köra in med det nu när jag hämtat Nellie hoppas allt blir rätt bara ;)

2009-12-14 @ 13:19:38
URL: http://desireeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0