Dockvagn...

Ja det är den enda julklapp jag har kvar.. en dockvagn till Nellie å jag vet precis vilken jag vill ha men hittar inte den nånstans blir snart tokig!!

Ska köra till k-hamn idag å kolla miljö å leksakshuset det är mitt sista hopp å jag hoppas verkligen dom har den annars vet jag inte vad jag ska göra hon skulle bli överlycklig om hon får en dockvagn så självklart vill jag ge henne en! ;)

Ska även hämta mina kalendrar på önskefoto idag.. spännande dom är säkert superfina! ;)
Annars har jag nog läget under kontroll med allt inför jul har lite tvätt att ta tag i men det får göras ikväll viktigaste är ju alla julklappar ;)

Nej dags för frukost nu så man får lite energi sen är det bara till att ge sig ut på vägarna igen....

           

                                                   Over and Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0