Det snöar!!!

Å jag älskar det!! Hoppas verkligen det ligger kvar till julafton plus att det kommer mera!!
Vore så mysigt me en vit jul... kommer knappt ihåg när man hade det sist å jag vill verkligen att Nellie ska få uppleva  det! Det är goda tecken på att hon gillar snö iaf hon tycker det är såå spännande å vill gå ut hela tiden å detta gillar verkligen Nicke, han menar på att det finns lite hopp för en skidresa längre fram ;)

Själv föredrar jag sol å värme men visst skidresor har sin tjusning det också ;)




Just nu sitter jag hos Dianah å känner mig grymt stressad inombords, har fortfarande inte varit å handlat Kims paket å han fyller år i morrn!! Nicke är å hjälper revyn med scenbygget men nu börjar tiden rinna ut så han får faktiskt ta å komma nu.. dom får fortsätta en annan dag me det....

Dessutom är det svinkallt här, strömmen har varit borta  så sölvesborgs energi fick komma det va inget vi kunde lösa å innan dom kom så hann det bli kallt å barnen va sååå hungriga men nu har dom äntligen fått lite mat i magen..



 

 Ikväll vet jag inte rikitgt vad som händer fick precis mess från Sofia som undrar vad som sker men tyvärr kan inte svara på det förrän jag pratat me Nicke..

Min underbara vän Sofie kommer hem idag!! Hon ringde mitt under middagen så jag skulle ringa upp henne när vi ätit vilket jag gjort men telefonsvararen går bara in?? Man blir ju lite nervös hoppas inget hänt bara.. ska försöka om en stund igen om inte annat så ringer hon säkerligen igen.. ;)



Nej nu ska jag jaga rätt på Nicke nu får han faktiskt komma ;)

                                                 Over and Out / D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0