Bihålsinflamation + Revyrep...

Japp bihålsinflamation har man drabbats av äter pencillin å är lagom trött! Å att dessutom inte få sova på nätterna gör saken inte mkt bättre, nellie är på väg att bli dålig, näsan rinner, hon hostar, ögonen är röda ja usch den stackarn får nog gå till fabror doktorn i morrn...


Å nu ska en annan iväg på Revyrep vilket inte känns så bra, hur bra kommer man prestera när man mår som jag? inget bra resultat men men måste ändå dit det börjar som sagt dra ihop sig rätt vad det är så är det PREMIÄR!
Tiden går alldeles för fort den hade mer än gärna fått sakta ner lite men det är väl tekniskt omöjligt?



Hade en trevligt telefonsamtal me SOFIE i fredags så det piggade ju upp en annan ;)
Saknar dig här hemma vännen men tur att telefon finns annars hade det blivit jobbigt!



Nu ska jag bege mig det ryktas även i familjen att det ska köpas JULGRAN idag, hmm lite tidigt än tycker jag eller?





                                                         Over and Out / D


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah köpte ni julgran redab igår? :) den kommer ju barra som bara den lång innan julafton hehe :) ni e söta ni.



Jag tycker med det är tur att telefonen finns.. :)

2009-12-07 @ 22:46:48
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: Dessan

Japp det gjorde vi ;) Nehe du min lilla vän det kommer dne inte vi har köpt kungsgran å dom barra inte om man låter den stå i garaget i en spann me vatten i 3 dagar sen kan man ta in dom ;) haha om det funkar lär vi ju som sagt märka haha

2009-12-08 @ 09:09:00
URL: http://desireeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0